••••••••
Boşuri – instrumente de marketing
Boşurile reprezintă instrumente de marketing prin intermediul cărora este prezentată oferta de produse, servicii sau pur şi simplu promoţii dintr-o anumită perioadă.
Broşurile în comparaţie cu pliante sau flyerele conţin informaţii mai ample, având un target relativ precis. Broşurile sunt recomandate în cadrul unor campanii promoţionale sau de lansare de noi produse sau servicii.
Natura din jurul nostru. Produse naturale

Se adresează pasionaţilor de sănătate şi a stilului de viaţă sănătos, activ şi prosper, care doresc să afle cele mai recente şi pragmatice informaţii din domeniu.
Colecția: Broșuri
Format: 14,8x 21,0 cm
Număr pagini: 48
Decoraţiuni festive
Se adresează pasionaţilor de aranjamente festive. După brad, masa festivă este, cu siguranţă, vedeta zilei de Crăciun.
Colecția: Broșuri
Format: 14,8x 21,0 cm
Număr pagini: 48
Târg de nunţi. Perfect Wedding

Se adresează pasionaţilor de sănătate şi a stilului de viaţă sănătos, activ şi prosper, care doresc să afle cele mai recente şi pragmatice informaţii din domeniu.
Colecția: Broșuri
Format: 14,8x 21,0 cm
Număr pagini: 48
Curierul zilei – un sfert de veac împreună

Aflați totul din acest almanah despre realizările oamenilor de afaceri și al primarilor precum și evenimentele care au avut loc.
Colecția: Broșuri
Format: 14,8x 21,0 cm
Număr pagini: 48